eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieodebrana reklamacja › Re: Nieodebrana reklamacja
  • Data: 2015-11-10 08:26:18
    Temat: Re: Nieodebrana reklamacja
    Od: Kapibara <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 01:34:32 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Jakiś czas temu opisywałem problem z określeniem do kogo reklamować
    > zakupiony na Allegro sprzęt.
    >
    > W skrócie: właścicielem konta na Allegro jest firma z Bydgoszczy (i na
    > Bydgoszcz są ustawione dane do kontaktu), paragon wystawiony został
    > przez firmę z Kostrzyna, a po wczytaniu się w "O mnie" znalazłem adres
    > reklamacyjny w Luboniu.
    >
    > W końcu wysłałem pod adres firmy która mi urządzenie sprzedała i który
    > to adres przyszedł mi w mailu o zakończeniu aukcji (Bydgoszcz).
    >
    > Przesyłka była 2x awizowana i odesłana do mnie.
    >
    > Co teraz? Teoretycznie to mogę wysyłać pod kolejne adresy na liście ale
    > to są koszty oraz ogromna strata czasu (ponad 2 tygodnie zabawy a ja
    > jeżdżę bez wideorejestratora). Czy nie odebranie przesyłki mimo
    > dwukrotnego awizowania to uznanie moich roszczeń?
    >
    >
    > pozdrawiam.

    Zapewne chodzi tutaj o firmę, która ma sklep internetowy vat19.pl
    Tutaj był opisany podobny przypadek:
    http://www.wykop.pl/link/2644729/jak-sie-traktuje-kl
    ienta-vat19-sprawa-reklamacyjna/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1