eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieodebrana reklamacjaRe: Nieodebrana reklamacja
  • Data: 2015-11-10 18:54:40
    Temat: Re: Nieodebrana reklamacja
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-11-10 o 14:01, Gotfryd Smolik news pisze:

    >> W skrócie: właścicielem konta na Allegro jest firma z Bydgoszczy (i na
    >> Bydgoszcz są ustawione dane do kontaktu), paragon wystawiony został
    >> przez firmę z Kostrzyna, a po wczytaniu się w "O mnie" znalazłem adres
    >> reklamacyjny w Luboniu.

    Odpowiadając na pytanie w poprzednim poście - tak to VAT19

    >> Co teraz? Teoretycznie to mogę wysyłać pod kolejne adresy na liście
    > Zakładając, że rozważasz taką opcję, czyli NIE zależy Ci na uwaleniu
    > sprzedawcy za to, że wprowadza w błąd co do adresu (bo prawdopodobnie
    > tak jest, inaczej pewnie nie byłoby awiza lecz "odbiorca odmówił
    > odebrania"),

    Nie zależmy mi. Przynajmneij na tym poziomie poirytowania. Zależy mi na
    sprawnym rejestratorze i nie dopuszczam do siebie kolejnej 2-3 dniowej
    wysyłki, czekania 14 dni na reakcję i odsyłki. Uważam, że zachowałem się
    wobec nich fair i swoje odczekałem.

    > to spytam czy próbowałeś się z którymkolwiek z tych
    > "adresów" skontaktować?

    Kontaktowałem się w sprawie błędnego działania rejestratora mailowo. W
    sumie to korespondencja zawsze się urywała w którymś momencie. W końcu
    nie wytrzymałem i napisałem, że albo przedstawią mi jakąś procedurę
    zdalnego naprawienia urządzenia albo im odsyłam. Kazali odesłać. Wtedy
    znalazłem tę triadę adresów i stwierdziłem, że skoro powołuję się na
    rękojmię to odsyłam do sprzedawcy i nie głowię się nad tym.

    "
    Dane Sprzedającego vat19pl (434):

    Nazwa, imię i nazwisko.
    Ugory
    85-132 Bydgoszcz
    i...@v...pl


    Oto wiadomość dołączona przez Sprzedającego


    Witamy!! Dziękujemy za zakup na naszej aukcji!

    Proszę wpłacić pieniądze na dane:

    ul. Ugory
    85-132 Bydgoszcz
    nr konta bankowego:

    Koszt to 209,00 zł + ewentualne koszty przesyłki( wiadomość o przesyłce
    na stronie aukcji)

    Przesyłkę wyślemy w terminie podanym w aukcji

    Pozdrawiamy serdecznie
    vat19pl "


    > A inna sprawa, że po zakończeniu procedury reklamacyjnej będziesz
    > miał szeroki wachlarz formalny adresatów informacji o wprowadzaniu
    > w błąd - od samego allegro, poprzez wszelkie inspekcje do skarbówki :P

    Rozwiniesz?

    >> Czy nie odebranie przesyłki mimo dwukrotnego awizowania
    >> to uznanie moich roszczeń?
    > Ciekaw jestem, jak to się ma do "prawa do pełnomocnika".

    W sensie gdyby to pełnomocnik nie odebrał, to reklamacja byłaby uznana?

    > Rozważ taką wersję: jesteś (w jakikolwiek sposób) zamieszany
    > w spór cywilnoprawny. Ustanawiasz pełnomocnictwo dla
    > swojego adwokata, podajesz tę informację drugiej stronie
    > na tacy. I dla ustalenia uwagi, przyjmijmy że wyjedziesz.
    > Czy fakt nieodebrania przesyłki MIMO braku kontaktu
    > drugiej strony z adwokatem ma być dowodem przeciwko
    > Tobie?

    Czy to analogia do mojej sytuacji czy akademickie rozważanie? Bo w żaden
    sposób nie miałem nic podane na tacy, nie padło słowo pełnomocnik a to
    jest adres prowadzenia działalności, prawda? Podejście - "Eee, nie
    odbieram paczek przez prawie 3 tygodnie, niech ślą pod inne adresy", to
    chyba problem ich a nie klienta?

    > Pytam czy się z tymi pozostałymi "adresami" (albo poprzez
    > allegro) kontaktowałeś.

    Tylko mailowo a następnie wysyłka pod adres z Allegro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1