eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieodebrana reklamacjaNieodebrana reklamacja
  • Data: 2015-11-10 01:34:32
    Temat: Nieodebrana reklamacja
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jakiś czas temu opisywałem problem z określeniem do kogo reklamować
    zakupiony na Allegro sprzęt.

    W skrócie: właścicielem konta na Allegro jest firma z Bydgoszczy (i na
    Bydgoszcz są ustawione dane do kontaktu), paragon wystawiony został
    przez firmę z Kostrzyna, a po wczytaniu się w "O mnie" znalazłem adres
    reklamacyjny w Luboniu.

    W końcu wysłałem pod adres firmy która mi urządzenie sprzedała i który
    to adres przyszedł mi w mailu o zakończeniu aukcji (Bydgoszcz).

    Przesyłka była 2x awizowana i odesłana do mnie.

    Co teraz? Teoretycznie to mogę wysyłać pod kolejne adresy na liście ale
    to są koszty oraz ogromna strata czasu (ponad 2 tygodnie zabawy a ja
    jeżdżę bez wideorejestratora). Czy nie odebranie przesyłki mimo
    dwukrotnego awizowania to uznanie moich roszczeń?


    pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1