eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieodebrana reklamacja › Re: Nieodebrana reklamacja
  • Data: 2015-11-10 09:50:48
    Temat: Re: Nieodebrana reklamacja
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Masz rachunek/fakturę?
    Znasz Regon/NIP/KRS sprzedawcy?
    Pozwij sprzedawcę o zapłatę, ale szybko nie będzie.


    -----
    > Jakiś czas temu opisywałem problem z określeniem do kogo reklamować
    > zakupiony na Allegro sprzęt.
    > W skrócie: właścicielem konta na Allegro jest firma z Bydgoszczy (i na
    > Bydgoszcz są ustawione dane do kontaktu), paragon wystawiony został przez
    > firmę z Kostrzyna, a po wczytaniu się w "O mnie" znalazłem adres
    > reklamacyjny w Luboniu.
    > W końcu wysłałem pod adres firmy która mi urządzenie sprzedała i który to
    > adres przyszedł mi w mailu o zakończeniu aukcji (Bydgoszcz).
    > Przesyłka była 2x awizowana i odesłana do mnie.
    > Co teraz?
    > Teoretycznie to mogę wysyłać pod kolejne adresy na liście ale to są koszty
    > oraz ogromna strata czasu (ponad 2 tygodnie zabawy a ja jeżdżę bez
    > wideorejestratora).
    > Czy nie odebranie przesyłki mimo dwukrotnego awizowania to uznanie moich
    > roszczeń?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1