  • Data: 2008-04-03 07:24:41
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ft0nt5$i0o$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fsuqe4$1pg$1@inews.gazeta.pl witek

    > Nie jestem pewien czy rozumiem o co ci chodzi, wyrażaj się jaśniej.
    > Lekarz z niczego nie zwalnia. Lekarz wystawia zaświadczenie o
    > niezdolności, zdolności, ograniczonej zdolności itd. Uczeń (czy tam
    > pracownik) wnioskuje o usprawiedliwienie nieobecności i jako uzasadnienie
    > zaświadczenie takie przedkłada. Nauczyciel teraz musi ocenić wiarygodność
    > dokumentu i zasadność wniosku. Trudno żeby uznał za wiarygodne
    > zaświadczenie o niezdolności do uczestniczenia w zajęciach ucznia płci
    > męskiej wystawione przez ginekologa,

    A to niby dlaczego? Ginekolog jest LEKARZEM MEDYCYNY, zatem ma prawo leczyć
    nie tylko przypadłości kobiece, ale i każdą inną chorobę. Tam gdzie przepisy
    wyraźnie nie wymagają zaświadczenia od konkretnego specjalisty, zwolnienie
    od ginekologa czy pediatry jest równie dobre jak od internisty czy chirurga.
    Nauczyciel nie ma ŻADNYCH kwalifikacji do merytorycznej oceny treści
    dokumentu i zasadności jego wystawienia - jedyne co może zrobić, to
    zawiadomić odpowiednie organy w przypadku podejrzenia, że coś jest nie tak.

    Zwróć uwagę, że w znacznie poważniejszych przypadkach, jak np zwolnienie L-4
    bez problemu będzie honorowany dokument wystawiony facetowi przez
    ginekologa.

    > 17-letniej uczennicy wystawionej przez neonatologa itp.

    patrz wyżej

    LM