  • Data: 2008-04-03 06:48:13
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Apr 2008 00:29:22 -0500, witek napisał(a)
    w:<news:ft1pvk$rjl$1@inews.gazeta.pl>:

    > Od tego czasu nastąpił zwrot o 180 st w mysleniu ministerstwa, które wcześniej
    > zapierało się jak mogło, że nie można.

    W odróżnieniu od ciebie widziałem również na własne oczy odpowiedź
    rzecznika praw obywatelskich, jakiej udzielił innemu pełnoletniemu
    uczniowi. I żadnych pseudoprawnych wywodów w twoim stylu w tym piśmie nie
    było. Przeciwnie, z wywodów rzecznika wynikało niezbicie, iż uczeń podlega
    władztwu zakładowemu szkoły, także i w tej kwestii.

    --
    Quid leges sine moribus?