  • Data: 2008-04-03 20:05:01
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ft3cho$deo$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Nie ma do tego prawa.
    Napisz to jeszcze 100 razy. Będziesz sprawny jak dyktafon.

    > nie podpierając się ani jednym paragrafem.
    Nieprawda, nie naśladuję cię.
    Podałem źródła, tylko nie podprowadziłem za rączkę, bo jesteś na tyle
    zadufany w sobie, że mi się nie chce.

    > Nie ma czegoś takiego w prawie jak zdorwy rozsądek.
    A to prawda.
    Na szczęście w życiu niektórzy go mają.
    Zachęcam do dołączenia do tej grupy.

    > Są paragrafy i zacznij sie nimi poslugiwac.
    Najpierw ty.
    Ja ci już zasugerowałem gdzie masz szukać odpowiedzi na swoje wątpliwości.

    --
    Jotte