  • Data: 2008-04-03 06:34:53
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Apr 2008 00:29:22 -0500, witek napisał(a)
    w:<news:ft1pvk$rjl$1@inews.gazeta.pl>:

    > Któryś z uczniów się postawił, że nie może sobie sam usprawiedliwiać
    > nieobecności. I wygrał.

    Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz, w którym kościele. W odróżnieniu od
    ciebie ja znam dane osobowe tego ucznia, rozmawiałem z nim face to face.

    Uczniowi przyznano tylko prawo samodzielnego, bez pośrednictwa rodziców,
    przedstawiania nauczycielowi prośby o usprawiedliwienie. Przyznano, iż
    nauczyciel ma obowiązek honorować taką prośbę. Honorować prośbę nie oznacza
    uznać automatycznie nieobecność za usprawiedliwioną - i ta różnica była
    podkreślana.

    --
    Quid leges sine moribus?