  • Data: 2004-08-13 08:59:12
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Manek<m...@s...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie

    Troszeczke mi sie zmienilo, a mianowicie prokuratura nie oskarza
    mnie o uzywanie nielegalnych windowsow, poniewaz microsoft nie
    wystapil o oskarzenie mnie ( telefony i wysylanie faktur do Gdanskiej
    siedziby Microsoftu, dowodzace uzupelnienia brakujacego
    oprogramowania)

    Prokuratura w chwili obecnej postawila mi nastepujacy zarzut:

    Ze w okresie od 1.04.2001 do 30.10.2002 prowadzac dzialalnosc
    gospodarcza, umyslnie w celu osiagniecia kozysci majatkowej
    dzialalem na szkode Onet SA i inni, powodujac straty w wysokosci 117
    tysiecy zlotych....Art. 118 § 1, Art. 291 § 1, Art. 293 § 1, Art. 64. § 1.

    Art. 118 § 1. Kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej przedmiot
    będący nośnikiem utworu, artystycznego wykonania, fonogramu,
    wideogramu rozpowszechnianego lub zwielokrotnionego bez
    uprawnienia albo wbrew jego warunkom nabywa lub pomaga w jego
    zbyciu albo przedmiot ten przyjmuje lub pomaga w jego ukryciu,

    Art. 291 § 1. Kto rzecz uzyskaną za pomocą czynu zabronionego
    nabywa lub pomaga do jej zbycia albo tę rzecz przyjmuje lub pomaga
    do jej ukrycia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do
    lat 5.

    Art. 293 § 1. Przepisy Art. 291 i 292 stosuje się odpowiednio do
    programu komputerowego.

    Art. 64. § 1. Jeżeli sprawca skazany za przestępstwo umyślne na karę
    pozbawienia wolności popełnia w ciągu 5 lat po odbyciu co najmniej 6
    miesięcy kary umyślne przestępstwo podobne do przestępstwa, za
    które był już skazany, sąd może wymierzyć karę przewidzianą za
    przypisane sprawcy przestępstwo w wysokości do górnej granicy
    ustawowego zagrożenia zwiększonego o połowę.

    Co do Art. 64. § 1 postawiono mi go poniewaz w kwietniu 1995 roku
    zostalem aresztowany i oskarzony z Art. 210. § 1 (pobicie z kradzieza),
    w marcu 1996 roku dostalem wyrok 4 lata pozbawienia wolnosci, w
    marcu 1997 roku wyszedlem na warunkowe przedterminowe
    zwolnienie, reszta wyroku zostala mi zawieszona do 20 kwietnia 1999
    roku.

    Wszystko dotyczy to okolo 130 plyt CD znalezionych w kawiarence
    internetowej ( filmy, programy i muzyka )
    Pewnie wiekszosc z nas sciaga sobie nowe filmy i programy z
    internetu, ja nie sprzedawalem nic z tego, sciagalem poprostu dla
    siebie.

    Co mam teraz zrobic ??????????

    Przeczytajcie to:
    http://www.howto.pl/modules.php?name=News&file=artic