  • Data: 2020-01-27 17:01:15
    Temat: Re: Niektóre+ łamania Konstytucji nie są i nie były ważne. Walka toczy się o "listę rozbieżności ważności"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

    > A za Mieszka I...
    > Rzygać mi się chce jak coś takiego czytam.
    > Miało być lepiej, a nie gorzej.

    Czy to jest argument _prawny_ ? ;-)

    IMHO Dla "letnich zwolenników PiS" (elektorat przechodzi) jest góra
    "nie tak znów bardzo gorzej" w tym jednym aspekcie szerszego bilansu.

    Dla mnie polityczne starcie jest jak boks. Jak chce się zadać nokaut to
    bez oberwania samemu paru ciosów się nie obejdzie. Podejście
    "niepokalanie poczęci PO i Tusk v. diabły z piekła rodem PiS i Kaczyński"
    u mnie trafia na dodatkowo wytrenowane kapitalistyczną reklamą podejście
    "za dobre żeby było prawdziwe". Bardzo starannie dozowana samokrytyka
    podwyższa polityczną wiarygodność "partii z dłuższą historią" IMHO.

    --
    A. Filip