  • Data: 2018-07-31 07:26:13
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie nie chcę oceniać :)

    Jedyne co zrobił poseł Szczerba to napisał, że aspirant jakiś tam z
    oddaniem służy władzy. Jak kulson uważa, że to zniesławienie, to znaczy
    że coś nie tak jest z nim albo władzą. Niech się od posła Szczerby i
    suwerena przed którym się wstydzi odstosunkuje.

    > Doskonale wiesz w czym problem.

    Wiem. Kulson mimo narracji że wszystko jest superbohaterem Kapitanem
    Polską wstydzi się po prostu swoich czynów. Co więcej wcale nie jest
    przekonany, że działa tak zgodnie z prawem, więc wolałby pozostać
    anonimowy, żeby przypadkiem po odejściu władzy, której tak oddanie służy
    nikt tyc kwesti prawnych nie oceniał.

    > a tu
    > mówimy o sytuacji, że tak na prawdę to do końca nie znamy okoliczności.

    Nigdy nie znamy wszystkich okoliczności. Jeszcze raz - protokolant w
    sądzie się podpisuje pod wyrokiem na przykład w sprawie mafii paliwowej
    i nie ma że się boi, a kulson mimo, że co do zasady występuje pod
    nazwiskiem to ujawnienie jego nazwiska powoduje nagle biegunkę
    paragrafów? LOL -- to ci spacerowicze to już od mafii groźniejsi?

    > Może moment wczesniej coś zaszło co wyzwoliło takie a nie inne emocje i
    > gdyby to wiedziec, to osąd mógłby być inny.

    Możesz tak napisać w stosunku do dowolnego zdjęcia w prasie. I dowolnej
    informacji.

    > Nie odbieram Ci prawa do oceny, ale nie do końca podoba mi sie
    > upublicznianie wniosków z takiej oceny ze wskazaniem palce na konkretna
    > osobę.

    Jeszcze raz - dlaczego. Starszy Aspiratn był na służbie, i był
    funkcjonariuszem puyblicznym. Poseł szczerba napisał że z oddaniem
    służył władzy. Czemu chciałbyś ocenzurować jego wypowiedź.Tym bardziej
    że działania funkcjonariuszy publicznych z zasady podlegają ocenie
    publicznej.

    > Policjanci, poza przypadkami niewyżytych kulsonów, którzy nigdy w
    > policji znaleźć się nie powinni, to zapewne życzyliby sobie w takich
    > akcjach udziału nie brać.

    Więc wracamy do punktu wyjścia. Nie ma obowiązku bycia kulsonem. Przykre
    że ich szefowie ich zeszmacili, ale jak jak się ktoś źle czuje ze swoją
    pracą, to powinien szukać innej a nie mieć pretensję do całego świata.
    Wiem, że słaba sytuacja, ale na prawdę nie poseł Sczerba ani
    protestujący są jej winni.

    Shrek