  • Data: 2018-07-27 06:31:49
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Moje zdanie jest zbliżone i dlatego doszedłem do wniosku już dawno, że
    > nie ma większego znaczenia, kto tam będzie miał większość. By miało, to
    > poseł musiał by się liczyć z wyborcami. A do tego trzeba by było po
    > prostu zmienić. Obecnie głosuję na Malinowskiego, a głos dostaje Kowalki
    > i jeszcze się chwali, że dostał kilka tysięcy głosów. Potem na
    > wierzchołku stawia się polityka, a pod nim podpina nauczycieli,
    > sportowców, piosenkarzy i każdy z nich coś tam wyłuska.

    System głosowania MZ za duzo tu nie pomoże. System powinien być taki aby
    umozliwiał uczciwy (transparentny, rzetelny, bez mozliwości manipulacji
    etc.) wybór podług jakiejś procedury.

    To czego brakuje i co niestety jest spadkiem po PRLu to klasy u naszych
    polityków. Mamy zwykłe zchamienie "elit", taką bastardyzacje, gdzie
    polityk przyłapany na jawnym chamstwie czy nawet czynie zabronionym
    będzie publicznie szedł w zaparte i mówił, że to nie jego ręka, że nic
    sie nie stało i że u opozycji jest gorzej. W dojrzałych demokracjach i
    niedemokracjach takie coś powinno sie kończyć przynajmniej dymisją a
    nawet odejściem z polityki. U nas, nic specjalnego, kontynuujemy.

    --
    Marcin