  • Data: 2021-03-22 07:26:09
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2021 o 20:54, Monika Głowacka napisała:

    > Rok temu było powiedziane prawidłowo, że maski mają nosić tylko chorzy.
    > Chyba nadal nie ma podstawy prawnej nakazania noszenia masek osobom
    > zdrowym. Oczywiście nikt nie zabrania maskowania się dobrowolnie.
    > Pytanie kto jest chory, a kto nie. Niestety rząd nie chce testować
    > wszystkich, a powinno tak być.
    > Szybkimi testami antygenowymi mogliby być testowani zanim wejdą do
    > centrum handlowego, zanim wejdą do sklepu o powierzchni ponad 150m, a
    > już obowiązkowo zanim wejdą do przychodni zdrowia, urzędu.
    > Teraz testowani są tylko pasażerowie samolotu.

    Rozumiem, że rok temu tez wszyscy byli testowani na grypę, czy na
    przeziębienia (tak koronawirusy są odpowiedzialne za część przeziębień).
    Paranoja rozpętana przez media zbiera swoje żniwo, niestety również w
    zgonach poprzez zablokowanie całkowite i tak ledwo zipiącej służby
    zdrowia (jak choćby przez idiotyczne tworzenie oddziałów covidowych,
    gdzie zyskując 20 łóżek, wyłącz się 80 a czasem i więcej łóżek, ze
    względów organizacyjnych - np przecinałyby się drogi i wiele innych
    idiotyzmów - proponuję porozmawiać trochę z lekarzami, można się
    dowiedzieć o różnych idiotyzmach wprowadzanych w związku z tą paniką).

    --
    http://zrzeda.pl