  • Data: 2021-03-22 18:07:41
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6058c0c0$0$554$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.03.2021 o 16:37, J.F. pisze:

    >Do czego to doszło, że gdy ktoś upomina się o normalne sprawy, to
    >trzeba być z niego dumnym...

    >kapitalikk ma rację, skoro jest wymóg noszenia maseczki i jest
    >konieczność identyfikacji, to zasranym obowiązkiem instytucji jest
    >stworzenie takich warunków do identyfikacji, żeby zdjęcie maseczki
    >mogło odbyć się legalnie - czyli bez narażania na potencjalne
    >zarażenie się, jak również na potencjalną możliwość zarażenia kogoś.

    Ma racje, ale sprawy nie zalatwil :-)
    Pytanie czy mu zalezalo :-)

    Ja "walcze" z fala marketingu "dzien dobry, dzwonie z banku, ale zeby
    powiedziec co mam do powiedzenia to musze pana zidentyfikowac".
    No i tu bywam czasem twardy ... tylko czy nie bedzie tak, ze "ktos sie
    panu wlamywal na konto, moglismy poinformowac szybko, ale pan sie nie
    chcial zidentyfikowac".
    Czy nawet "zablokowalismy konto, bo operacje wygladaly podejrzanie,
    chcielismy wyjasnic telefonicznie, ale ..."

    >Ja rozumiem, że dla oszołomów niewierzących w wirusa i niewierzących
    >lekarzom taka postawa jest absurdalna, bo przecież nie udało się
    >załatwić sprawy, ale to nie moja wina.

    Pytanie, czy np US wytlumaczysz, ze podatek chciales zaplacic na czas,
    ale bank/US nie zapewnil warunkow :-)

    J.