  • Data: 2009-07-24 14:49:24
    Temat: Re: Nie ucichły jeszcze strzały ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:8e72caa3-7f87-41ef-b936-a114ff844046@h31g2000yq
    d.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Jak juz mowilem: 40 milionow obywateli, 100 000 policjantow, srednio 1
    > ofiara smiertelna na rok.
    > Czy to jest powod do dramatyzowania?
    Pogadamy o dramatyzowaniu jak "średnio na rok" to będzie twój syn.

    > Bez tekstow ze "inaczej bys mowil jakby chodzilo o twoich bliskich" bo
    > to nie jest argument natury prawnej.
    Właśnie, że z takimi tekstami. Jak ich nie rozumiesz, to trudno.
    Co ty sobie wyobrażasz, że zapytasz "ile jest 2+2 i proszę mi nie mówić, że
    4" i to kogoś obejdzie?
    Śmieszne.

    > Nie ma mozliwosci wyeliminowania wypadkow w 100%
    Kto tak powiedział?
    Ale nawet gdyby na obecą chwilę tak było to nie oznacza, że nie należy
    próbować.

    > Odrzucajac emocje i naiwnosc - a rozwazajac problem racjonalnie i
    > logicznie od strony prawnej - trzeba dojsc do wniosku, ze nasze prawo
    > dot. uzywania broni palnej jest skuteczne, dobre i absolutnie nie
    > powoduje zagrozenia dla obywateli.
    To, że ty twierdzisz iż do takiego wniosku trzeba dojść niczego nie
    implikuje.
    Podobnie jak i to, że przypisujesz sobie racjonalność i logikę myślenia.
    Powiedziałeś sobie - ot i wszystko.
    Prawo tworzą ludzie i prawo jest dla ludzi, nie odwrotnie.
    Jak prawo jest złe, to należy przeciwko niemu protestować i dążyć do jego
    zmiany.

    --
    Jotte

    --