  • 1. Data: 2009-07-23 09:24:16
    Temat: Nie ucichły jeszcze strzały ...
    Od: Arek <a...@e...net>

    nad ostatnim wyrokiem sądu, a już się nam Władza szykuje prawo,
    że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek bez
    ostrzeżenia :)

    A nie mówiłem? :(

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2009-07-23 09:29:26
    Temat: Re: Nie ucichły jeszcze strzały ...
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > nad ostatnim wyrokiem sądu, a już się nam Władza szykuje prawo,
    > że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek bez
    > ostrzeżenia :)
    >
    > A nie mówiłem? :(

    Zamordyzm nie jest śmieszny.
    neelix

  • 3. Data: 2009-07-23 11:54:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek

    a mi sie wydaje ze nie do nas, tylko do bandytow

  • 4. Data: 2009-07-23 12:22:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > nad ostatnim wyrokiem sądu, a już się nam Władza szykuje prawo,
    > że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek bez
    > ostrzeżenia :)

    I bardzo dobrze. Do mnie strzelać nie będą-do bandytów bedą.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-07-23 12:57:32
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Arek <a...@e...net> napisali:
    > nad ostatnim wyrokiem sądu, a już się nam Władza szykuje prawo,
    > że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek bez
    > ostrzeżenia :)

    A jakis link?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 6. Data: 2009-07-23 13:29:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > nad ostatnim wyrokiem sądu, a już się nam Władza szykuje prawo,
    > że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek bez
    > ostrzeżenia :)

    najwyższy czas

  • 7. Data: 2009-07-23 13:53:29
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a mi sie wydaje ze nie do nas, tylko do bandytow

    W 2004 zabili jednego z "nas", a nie jednego z bandytów.

  • 8. Data: 2009-07-23 20:44:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nad ostatnim wyrokiem sądu, a już się nam Władza szykuje prawo,
    > że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek bez
> [...]

    Skoro już, to bądź dokładny. Nie będzie konieczności oddawania strzału
    ostrzegawczego - choć zabroniony nie jest. Obecnie też w wielu wypadkach
    obowiązku nie ma. W gruncie rzeczy poprawka dość kosmetyczna moim zdaniem.

  • 9. Data: 2009-07-23 20:48:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:
    > nad ostatnim wyrokiem sądu, a już się nam Władza szykuje prawo,
    > że policjanci będą mogli do nas strzelać jak do kaczek bez
    > ostrzeżenia :)

    Akurat "strzał ostrzegawczy w powietrze" to idiotyzm, bo licho wie,
    gdzie ta kula potem doleci - a jak poleci po balistycznej, a nie
    idealnie pionowo, to i zabić może.

  • 10. Data: 2009-07-23 23:24:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 14:22:05 +0200, kris napisał(a):
    > I bardzo dobrze. Do mnie strzelać nie będą-do bandytów bedą.

    Trzymaj się daleko od Poznania :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944