  • Data: 2009-07-24 14:52:29
    Temat: Re: Nie ucichły jeszcze strzały ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h49kle$5bh$1@news.onet.pl kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > I bardzo dobrze. Do mnie strzelać nie będą-do bandytów bedą.
    Żenująca naiwność.
    W telewizorze powiedzieli, że policjant będzie mógł strzelać bez strzału
    ostrzegawczego do _przestępców_ .
    Nie powiedzieli skąd policjant będzie miał zawsze pewność, że ten do kogo
    strzela to przestępca.
    Nie powiedzieli też jaką karę poniesie jak strzeli do nieprzestępcy.

    --
    Jotte