  • Data: 2009-07-25 15:45:22
    Temat: Re: Nie ucichły jeszcze strzały ...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    kris pisze:
    > Zaszczujmy policjantów ograniczmy im mozliwość używania broni, wprowadżmy
    > wymóg ze najpier musza 3 razy poprosic przestepce potem 4 strzały
    > ostrzegawcze to takich sytuacji będzie coraz wiecej.

    Cytuj poprawnie, bo to wyglądało jak moja wypowiedź.
    To raz
    Dwa, nie dorabiaj brody do moich propozycji.
    Ja mówię jasno - policja powinna mieć prawo użyć broni TYLKO I WYŁĄCZNIE
    w ochronie życia innych i ewentualnie swojego.
    Strzelanie od uciekających jest zwykłą zbrodnią.

    > Policja powinna być zdecydowana w swoich działaniach a przestepcypowinni sie
    > liczyc z tym że moga zginąć.

    Taaa... z jakich genialnych książek tą bzdurę wyciągnąłeś?
    Wiesz co się wtedy dzieje? To właśnie co w USA.

    > A pomyłek czy nawet brawury sie nie uniknie nigdy.
    > Policjanci powinni być lepiej szkoleni o prostu ale to juz inny temat.

    Nie. Powinni być karani. Tylko tyle i aż tyle by wystarczyło.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com