  • Data: 2006-05-27 19:11:54
    Temat: Re: Nie placisz
    Od: "weronica dusza" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > mieszkam sobie w malej wsi
    > i wojt mojej gminy ma zamiar robic kanalizacje
    > mamy placic po 1700
    >
    > Slyszalem ze jest to nieprawne?
    > ze gdzies na pólnocy polski jakis wójt za to popłynął
    > czy ktos zna moze szczególy ?
    >
    > i czy taka inwestycja powinna byc finansowana calkowicie z funduszy
    > europejskich ?
    > czy moze mi ktos nakazac placic ?
    >
    > Gdzies w polsce byla juz sprawa podobna
    > moze ktos zna gdzie to bylo ?

    Za kanalizacje nie placi sie nic. Placisz tylko za przylaczenie na terenie
    twojej posesji,nic cie nie obchodza rury w jezdni czy drodze. Rzeczywiscie
    byla taka sprawa w Raculi gmina Zielona Gora. Gmina zazyczyla sobie 1000 zl.
    za podlaczenie do kanalizacji. Facet sie z tym nie zgadzal ale zaplacil i
    potem sprawe skierowal do sadu i wygral. U.G. zwrocil mu 1000 zl. U nas w
    Polsce sie rozpanoszylo wyciskanie pieniedzy za wszystko, za rury pod
    jezdnia, kable w drodze publicznej czy skrzynki energetyczne ktore sa
    wlasnoscia zakladow energetycznych. Wlasciciela nieruchomosci dotyczy tylko
    to co znajduje sie w granicach jego posesji.