eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 21:37:11
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo, m4rkiz wrote:

    > a widzisz gdzies takie zastrzezenie w umowie? czy tylko chcialbys widziec?

    A to jak np. kupuję samochód, to muszę zastrzegać, że zapłacę, gdy go
    otrzymam? To nie wiedziałem, iż do tego już doszło, że mam płacić czy
    otrzymuję przemiot/usługę objętą umową, czy też nie. Ot, za "podpisanie
    umowy" - a sam przedmiot umowy jest już tylko nieistotnym dodatkiem.

    > nie z ich winy, oni nic nie zmienili - z umowy wywiazuja sie caly czas tak
    > samo

    To po co mi wysyłali obietnice, że "przeniosą usługi"? Widocznie jesteś
    bardziej "netiowy" niż sama Netia. Widać oni sami mają inny pogląd na ten
    temat.