eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 21:50:38
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Poszkodowany" <z...@s...maila.pl> wrote in message
    news:slrnmnbrn7.22p.empty.buffersYOU-DONT-WANT-THIS@
    Ferrycy.localdomain...
    > A to jak np. kupuję samochód, to muszę zastrzegać, że zapłacę, gdy go
    > otrzymam?

    jezeli tak sie chcesz umowic to oczywiscie

    inne opcje to pierwsza rata po pol roku czy kredytowanie po
    uzbieraniu 30% wkladu wlasnego

    > To nie wiedziałem, iż do tego już doszło, że mam płacić czy
    > otrzymuję przemiot/usługę objętą umową, czy też nie. Ot, za "podpisanie
    > umowy" - a sam przedmiot umowy jest już tylko nieistotnym dodatkiem.

    to sie wlasnie dowiedziales ze placisz za gotowosc do przesylania
    pakietow i laczenia rozmow a nie od sztuki

    dlatego nazwa ABONAMENT

    > To po co mi wysyłali obietnice, że "przeniosą usługi"?

    a jestes w stanie to udowodnic w sadzie?

    bo jezeli nie to i tak zaplacisz

    > Widocznie jesteś
    > bardziej "netiowy" niż sama Netia. Widać oni sami mają inny pogląd na ten
    > temat.

    kilkanascie osob mniej i bardziej dosadnie tlumaczy ci ze jestes na
    grupie o prawie i twoje wrazenia, widzimisie, odczucia i inne pomysly
    sa tu nieistotne

    liczy sie tresc umowy i to co potrafisz pokazac sedziemu

    a poki co - jestes na przegranej pozycji

    --
    http://db.org.pl/