eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 22:05:44
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo, m4rkiz wrote:

    > ale to oni potrzebuja tej instalacji czy ty?

    No chyba oni, skoro to oni upierają się, że mam korzystać z ich usług?

    Bo ja się przy tym nie upieram. Zgodziłem się na kontynuację umowy -
    oczywiście ja to rozumiem jako świadczenie usług na moją rzecz, skoro mam
    płacić.

    > w ktorych informuja ze "zmienia miejsce swiadczenia" czy "zbadaja mozliwosci"?
    >
    > dociera do ciebie ze albo masz papier z ktorego wynika jednoznacznie ze
    > to ich wina albo ich korporacyjny prawnik zarobi kolejna premie twoim kosztem?

    Widać to już trzeba będzie dać do ustalenia sądowi, skoro inaczej się nie da.

    Zresztą: zadzwonię jeszcze jutro do UKE w tej sprawie.