eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 21:52:20
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo, m4rkiz wrote:

    > a jestes w stanie tego dowiesc przed sadem?

    Czego niby? Że naprawdę nie jestem wielbłądem?

    Znaczy: mam się w sądzie spodziewać, że przyjdą, i zaczną najbezczelniej
    w świecie kłamać, że cały czas świadczą usługi pod moim nowym adresem -
    mimo, że we własnym swym piśmie stwierdzili, że nie są w stanie, a od
    tamtego czasu nic się w tej kwestii nie zmieniło? Czego niby mam specjalnie
    dowodzić?