eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyłaRe: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer03.am1!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 08 Jun 2015 13:15:09 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    References: <s...@F...localdomain>
    <55757382$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml3std$hec$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    In-Reply-To: <ml3std$hec$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <5575793b$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1433762107 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8368 79.187.17.90:46211
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3092342285
    X-Received-Bytes: 2542
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748627
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-08 13:05, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > W dniu 2015-06-08 o 12:50, Tomasz Kaczanowski pisze:
    >
    >> Zależy od umowy - w starych umowach Dialogu był zapis, o tym że w Twoim
    >> przypadku nie miałbyś żadnych opłat, ale to musisz spojrzeć do umowy.
    >> Jeśli takiego punktu nie masz, to trzeba było normalnie rozwiązać umowę
    >> i zapłacić karę,
    > --^^^^^^^^^^^^^^^
    > Może jeszcze zdjąć spodnie i dać się wyr***ać?

    Nie ma to jak adekwatne porównanie. Jeśli w umowie, w której nie było
    żadnych kruczków (na co wskazuje negatywną opinie wydał miejski rzecznik
    konsumentów, choć moim zdaniem należałoby zebrać ew dowody i raczej
    adekwatniejszą instytucją byłoby tu UKE)


    >> byłaby zapewne mniejsza od płaconych rachunków. Ale to
    >> trzeba robić przed, a nie po fakcie.
    >
    > Kretyńska porada. Skoro "przed faktem" miałby zapłacić karę, to dlaczego
    > nie "po"? I niby jakim faktem - zmiany adresu czy zerwania umowy? Bo
    > dochodzenie przez Netię roszczeń z tytułu umowy, która nie funkcjonuje,
    > to typowe dla tych imbecyli. Tym bardziej warto walczyć o swoje.

    Przed faktem powinien przeczytać umowę i ew skonsultować się z kimś, jak
    najkorzystniej będzie postąpić. Czasami zerwanie umowy i ew kara może
    być symboliczna i załatwienie wszystkiego trwać będzie krócej.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1