    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nazwa spolki cywilnej lub jawnej
    Date: 19 Apr 2008 16:22:38 GMT
    <fuarlm$hlp$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0804190127180.3112@athlon64>
    <fuc1k3$v42$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0804190936010.3204@athlon64>
    <fucep7$uvf$1@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fucpm3$sk6$1@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fucsc0$3v8$1@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fucvb8$cbf$1@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fud2fv$l24$1@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fud4sj$r90$1@news.onet.pl>

    Alek w <news:fud4sj$r90$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > A gdzie dla niego jakieś zagrożenie? Ja swój towar otrzymałem

    Ty otrzymałeś, więc jaki masz problem, by to potwierdzić podpisem?

    Ale nie tylko Ty widniejesz na fakturze panie Alibabo, jest jeszcze 40
    rozbójników, którzy w każdej chwili mogą przyjść (razem lub osobno) i żądać
    _realizacji umowy_. Jak inaczej sprzedawca wykaże, że towar wydał?

    > Wydanie towaru i wydanie faktury to zupełnie inne rzeczy.

    Tak, towar zostanie Ci wydany niezwłocznie, gdy podpiszesz jego odbiór (z
    rąsi do rąsi -- przykro mi, ale nie wyglądasz na rzetelnego nabywcę), a
    fakturę za 7 dni, każdemu kto przyjdzie z paragonem fiskalnym (jeżeli był)
    lub po prostu powie, że chce odebrać fakturę dla SC Alibaba i 40 rozbójników
    (i tu wymieni wszystkich we właściwej kolejności) ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]