  • Data: 2008-04-19 19:17:24
    Temat: Re: Nazwa spolki cywilnej lub jawnej
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Alek w <news:fudfq0$oie$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał
    > Jak nie jak tak! (oczywiście w przypadku "normalnej" spółki, dla której
    > nie ma *technicznych* problemów z wypisaniem faktury).

    Oczywiście cały czas piszemy o spółce "normalnej". Ech...

    > Zakładam, że w przypadku spółki wymyślonej w tym wątku procedura
    > jest taka sama jak w przypadku każdego innego podmiotu - czyli
    > żądam faktury, otrzymuję ją i koniec

    Sprzedawca nie ma obowiązku Ci jej wręczyć, w dniu wydania towaru.

    > żadnych podpisów odbiorcy.

    Jeszcze raz -- dlaczego nie chcesz potwierdzić odbioru towaru?

    > A jeśli dane odbiorcy, które obowiązkowo muszą znaleźć się na
    > fakturze są monstualnie obszerne to rodzi to komplikacje praktyczne.

    I te komplikacje praktyczne sprowadzają się do prośby o potwierdzenie
    odbioru towaru, oraz informacji, że faktura dla SC Alibaba i 40 rozbójników
    będzie do odbioru w terminie późniejszym.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]