  • Data: 2008-04-19 17:54:41
    Temat: Re: Nazwa spolki cywilnej lub jawnej
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Kupując gazetę, nie *żądam faktury dla SC Alibaba i 40 rozbójników" -- a
    > tym cały czas mowa.

    Ale nawet jak żądam faktury (czy dla siebie czy dla spółki) to po prostu
    ją dostaję zamiast paragonu i tyle. Niczego nie muszę podpisywać.

    > Na tej, której żądałeś -- zapomniałeś już?

    W chwili wydania towaru tej faktury jeszcze nie ma a ty chcesz
    żebym już wtedy coś podpisywał bo niby źle mi z gęby patrzy czy coś.

    A nawet jak ta faktura już jest to nadal nie widzę powodu żeby
    jako nabywca cokolwiek podpisywać. Dostaję fakturę i koniec sprawy.
    Wspominałeś o potrzebie zabezpieczenia się przez sprzedawcę ale
    nadal nie rozumiem przed czym.