  • Data: 2008-04-19 19:04:11
    Temat: Re: Nazwa spolki cywilnej lub jawnej
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Jeżeli żądasz dla siebie, to nie ma problemu 40 rozbójników. Jeżeli dla
    > spółki to faktury nie dostaniesz od ręki.

    Jak nie jak tak! (oczywiście w przypadku "normalnej" spółki, dla której
    nie ma *technicznych* problemów z wypisaniem faktury).

    > Czyli jednak nie bardzo masz ochotę złożyć podpis w imieniu
    > nieistniejącej spółki, co mnie proponowałeś pośrednio.

    Oczywiście że nie. I nie podżegałem cię do żadnego występku.
    Zakładam, że w przypadku spółki wymyślonej w tym wątku procedura
    jest taka sama jak w przypadku każdego innego podmiotu - czyli
    żądam faktury, otrzymuję ją i koniec, żadnych podpisów odbiorcy.
    A jeśli dane odbiorcy, które obowiązkowo muszą znaleźć się na
    fakturze są monstualnie obszerne to rodzi to komplikacje praktyczne.