eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-28 23:00:11
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2011 00:49, to pisze:
    > Nauczyciel jest dla ucznia, a nie na odwrót i ma psi obowiązek zachowywać
    > w taki sposób, żeby nie tworzyć sztucznych utrudnień i nie generować
    > niepotrzebnych kosztów.

    A gdzie napisałem o niepotrzebnych i sztucznych? W ferworze tępienia
    krzewicieli wiedzy i strzelania sobie w stopę wyborami szajsów,
    odstrzeliłeś sobie także umiejętności czytania słowa pisanego?

    Napisałem, że jeśli Writer podoła zadaniu, to można zapisać do DOCa z
    Writera.
    A jeśli nie podoła, to cała twoja opowieść jest o kant wiadomo czego...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek