eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-28 23:22:07
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Przemysław Adam Śmiejek

    > A gdzie napisałem o niepotrzebnych i sztucznych? W ferworze tępienia
    > krzewicieli wiedzy i strzelania sobie w stopę wyborami szajsów,
    > odstrzeliłeś sobie także umiejętności czytania słowa pisanego?

    Nigdzie nie musiałeś pisać, wiadomo, co jest kontekstem długości.

    > Napisałem, że jeśli Writer podoła zadaniu, to można zapisać do DOCa z
    > Writera.
    > A jeśli nie podoła, to cała twoja opowieść jest o kant wiadomo czego...

    Writer ma aż za dużo funkcji, jeśli chodzi o potrzeby przeciętnego
    użytkownika edytora tekstów. No chyba, że chodzi o naukę MS Worda
    (wspomniałem przecież o tym wyjątku). W takim jednak wypadku szkoła
    powinna umożliwić wykonanie tej pracy domowej bez nabywania Windowsa i MS
    Worda.