  • Data: 2006-12-14 09:23:23
    Temat: Re: Nauczyciel akademicki a urlop
    Od: Przemek Borys <p...@m...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wektor <w...@i...pl> wrote:
    > asystenta).
    > Popatrz dobrze do umowy o pracę (mianowania), czy zostałeś zatrudniony
    > od września (jak piszesz) czy dopiero od 1 paźdz. 2006, tj. od
    > początku roku akademickiego.
    > Jeżeli od września, to - w moim mniemaniu - nabyłeś prawo do urlopu
    > wypoczynkowego w wymiarze 1/12 z przysługującego rocznego wymiaru.

    Umowa byla od wrzesnia, ale na jakiej podstawie mozna w tym przypadku
    ubiegac sie o urlop? Ustawa o szkolnictwie wyzszym wydaje sie "zaporowa"...
    (mialem nadzieje, ze rozroznia sie tam pojecia "urlop" i "urlop w
    wymiarze proporcjonalnym"-wtedy punkt 3 i 2 art 133 bylyby niezalezne,
    ale innych wyjsc nie umiem dostrzec).
    Nie wiem oczywiscie jak sie ma do tego kodeks pracy, czy jest w jakims
    stopniu nadrzedny, itd (na prawie sie nie znam, pracuje jako fizyk).