    From: note11 <n...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Natrętni telemarketerzy
    Date: Tue, 23 Sep 2008 01:07:23 +0200

    Animka wrote:
    > Bo to był automat. TPSA mi kiedyś podstawiała takei automaty i nie można
    > było tego dziadostwa wyłączyć dopóki nie przestało gadać i samo się nie
    > wyłączyło.
    sugerujesz, że nie rozpoznałem automatu?;)
    no to gratuluję tpsa przejścia testu turinga. bo automat nie dość, że
    był wygadany, to prowadził dialog, ba! umawiał się nawet na kolejną rozmowę.
    pewnie mnie omamił tym, że co chwilę powtarzał "Panie Jureczku to, Panie
    Sruleczku tamto". ani chybi automat czytał jakieś poradniki
    psychologiczne, że zwracanie się po imieniu tworzy więź z rozmówcą.

    ps jak ktoś nie jest przedsiębiorcą, to dobrym patentem jest powołanie
    się o ochronę danych osobowych. ale tak konkretnie: prośba o
    administratora bazy danych, zakres i cel składowanych informacji, sposób
    pozyskania etc. na odpowiedź "ale my losujemy" do upadłego powtarzać
    "numer telefonu też jest daną osobową" (akurat to nie jest prawda, ale i
    tak argument działa)