  • Data: 2008-09-23 18:03:21
    Temat: Re: Natrętni telemarketerzy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Elendt" <n...@m...pl> napisał
    > W związku z tym mam następujące pytanie (jako że sam nie posiadam
    > odpowiedniej wiedzy prawnej) - czy istnieje jakiś "aparat prawny"
    > chroniący mnie przed "niezamówioną informacją reklamową" w takiej formie?

    Prawny, w takiej formie nie. Nie przetwarzają danych osobowych. Numery są
    "gołe" bez danych lub pierwotnie losowo generowane.
    Jednakże takie firmy mogą gromadzić dane o kontaktach z tymi numerami np.
    sprzedając ubezpieczenia mogą odntować, że klient kupił i lubi telesprzedaż,
    więc w kolejnej akcji taki numer jest obiecujący, więc wygorzystuje się go i
    dzwoni sprzedając dywany. Może dobrze zrobić tak, żeby sobie odnotowali, że
    np. rzucasz słucahwką, nie lubisz sprzedawców, czy z chęci podpsiania umowy
    rozmyślasz się kiedy wydadzą już dychę na kuriera...