eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNatrętni telemarketerzyRe: Natrętni telemarketerzy
  • Data: 2008-09-23 18:01:20
    Temat: Re: Natrętni telemarketerzy
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23 Wrz, 08:40, "TomaSz." <u...@o...pl> wrote:

    > Ale najlepszą metodą jak na razie jest po pierwszym słowotoku wyraźne
    > powiedzenie: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany", a potem na każde
    > kolejne kłapanie dziobem głośne i dość agresywne powtarzanie tego samego
    > pytania: "Czy Pan/i usłyszał/a i zrozumiał/a co przed chwilę
    > powiedziałem?!"


    Nie ma co sie tak bawic: Grzeczne "Dziekuje, nie jestem
    zainteresowany, do widzenia" i odlozenie sluchawki. Calosc zwykle nie
    trwa dluzej jak 10 sekund.


    Pozdrawiam
    Rafal



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1