    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Date: Thu, 11 Nov 2010 11:38:33 -0600

    On 11/11/2010 10:07 AM, Palik wrote:
    > Teraz mam na Facebooku i masa moich znajomyych też tam przeszła. Chwalą
    > sobie go jako dużo lepszy portal i w zgodnej opinii nie jest takim
    > obciachem mieć tam swoje konto.
    > I Facebook nie grozi swoim użytkownikom, ze jak nie da zgody na
    > "przejęcie wszystkich praw" do wszystkich materiałów naszych prywatnych
    > to konto zostanie zlikwidowane bezpowrotnie w najbliższych dniach...;{

    a no tak, regulamin jest po angielsku
    to pogooglaj troche na temat facebooka to sie dowiesz, ze wszystkie
    zdjecia umieszczone na facebooku naleza do portalu i od chwili
    umieszczenia nie masz do nich zadnych praw.
    A poniewaz nie obowiązuje ich ustawa o ochornie danych osobowych to na
    twoich danych juz kupe szmalu zarobili.