eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa pogwarancyjna Canon › Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
    Date: Thu, 7 May 2009 19:28:02 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@n...dyski.one.pl>
    References: <gttvad$r4u$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 60-goc-28.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1241724482 8455 85.222.83.60 (7 May 2009 19:28:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 May 2009 19:28:02 +0000 (UTC)
    X-Post-counter: 3588
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:587438
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule <gttvad$r4u$1@node1.news.atman.pl>, Paweł napisał(a):

    > Kupiłem parę lat temu w sklepie w Polsce aparat Canon A70.
    > Działał do czasu aż się zepsuł ... (raz na jakiś czas obraz i robione
    > zdjęcia były fioletowe).

    Miałem to samo w swoim A70. Było to z rok temu. Oddałem do serwisu na
    żytniej, żeby wycenili naprawę i wówczas miałem podjąć decyzję o
    ewentualnej naprawie.
    Mieli zadzwonić, ale po tygodniu ja zadzwoniłem, pytam się o aparat,
    a oni, że jest już naprawiony i czeka na odbiór. Po stwierdzeniu, że
    jeszcze nie podali mi ile będzie kosztować naprawa, odpowiedzieli,
    że naprawa bezpłatna (na koszt serwisu).
    Efekt (uszkodzenie) było identyczne - fioletowe zdjęcia.
    Ale po odebrabniu aparatu wszystko działało poprawnie.

    > Oficjalny serwis Canon'a (na Żytniej w W-wie) potwierdził zgodność usterki z
    > oświadczeniem Canona i po miesiącu wymienił mi przetwornik ale równocześnie
    > stwierdził, że nie może teraz skalibrować urządzenia więc albo dopłacę 500
    > zł za nowe części albo oddadzą mi niesprawny aparat (robi teraz podobno
    > "dobre" zdjęcia ale nieostre).
    >
    > Czy można tak wybiórczo traktować poszczególne etapy naprawy?

    Nie mam pojęcia. Teoretycznie jest możliwe, że coś jeszcze się uszkodziło
    lub było uszkodzone. Ale może to być również wina pracownika, który
    neumiejętnie dokonywał naprawy i uszkodził aparat.
    Także w dalszych kwestiach niech wypowiedzą się osoby zdecydowanie lepiej
    znające się na prawie.

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1