eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa pogwarancyjna Canon › Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
  • Data: 2009-05-07 18:01:17
    Temat: Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Oficjalny serwis Canon'a (na Żytniej w W-wie) potwierdził zgodność usterki z
    > oświadczeniem Canona i po miesiącu wymienił mi przetwornik ale równocześnie
    > stwierdził, że nie może teraz skalibrować urządzenia więc albo dopłacę 500 zł
    > za nowe części albo oddadzą mi niesprawny aparat (robi teraz podobno "dobre"
    > zdjęcia ale nieostre).
    >
    > Czy można tak wybiórczo traktować poszczególne etapy naprawy?
    > Czy serwis może zreperować aparat "za darmo" a żądać dopłaty za kalibrację?
    > Może chcą ściemniać z tą "bezpłatną" naprawą a i tak zarobić kasę na
    > nieopłacalnej naprawie?
    > Czy jest jakiś standardowy czas "odpowiedzi serwisowej" w którym powinni
    > naprawić aparat?
    > Czy można się na coś powołać (paragraf), UOKiK???
    >
    > Wiem, że aparat jest stary, ale przynajmniej moje dziecko by miało na czym się
    > uczyć robienia zdjęć.

    hej, powiem tylko, ze pare tygodni temu mialem ten sam problem, aparat troche
    nowszy model, calosc od wyslania do otrzymania aparatu trwala niecaly tydzien,
    nie bylo zadnych problemow, wiec watpie, zeby chcieli cos wyludzac...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1