  • Data: 2009-05-08 05:49:03
    Temat: Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jacek Kalinski napisał(a) :
> [...]

    Można

    > Nie mam pojęcia. Teoretycznie jest możliwe, że coś jeszcze się uszkodziło

    Możliwe? Chyba żartujesz. Pewne!

    > lub było uszkodzone. Ale może to być również wina pracownika, który
    > neumiejętnie dokonywał naprawy i uszkodził aparat.

    O, to, to.

    > Także w dalszych kwestiach niech wypowiedzą się osoby zdecydowanie lepiej
    > znające się na prawie.

    Ja na sprawie się znam ;-)

    Serwis centralny C.S.I. ul. Żytnia, Warszawa, jest najbardziej
    niekompetentnym serwisem czegokolwiek. Szczególnie aparatów
    Canon. Jeśli coś tam trafia z lekkim uszkodzeniem, wraca
    kompletnie uszkodzone. Umiejętności tych tzw. "serwisantów" są na
    poziomie nastoletniego elektronika/mechanika amatora. Mój aparat
    za każdym pobytem tam wracał z nową usterką. A pierwotnej nie
    naprawili nadal. Pracują tam analfabeci funkcjonalni, żeby nie
    powiedzieć wprost - debile. Nie potrafią zrozumieć kilku zdań
    napisanych prostym językiem po polsku.
    Dodatkowo brudasy. W aparacie po kolejnym pobycie w tym, pożal
    się Boże, serwisie, w wizjerze pojawił mi się kawałek szczeciny.
    Teraz aparat jest tam 5 czy 6 raz. Straciłem rachubę.

    Raportowałem do Canon Europe, ale bez odzewu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE