  • Data: 2009-05-11 08:16:06
    Temat: Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
    Od: Paweł <l...@b...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Wiem, że serwis wielu osobom bezproblemowo reperował wspomnianą usterkę.

    W moim przypadku podczas naprawy pojawiła się po prostu dodatkowa usterka,
    której nie było przed naprawą matrycy.

    Aparat robił dobre zdjęcia, nawet w okresach pomiędzy trybem "fioletowym" na
    co mam dowody (parę zdjęć OK, potem parę zdjęć zamazanych, znowu dobre
    zdjęcia, itd).

    Konsultuję teraz sprawę z Canon Polska - zobaczę co wymyślą...

    Pozdrawiam Grupę,

    Paweł