eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa pogwarancyjna Canon › Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
  • Data: 2009-05-09 23:42:30
    Temat: Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 09.05.2009 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > On Thu, 7 May 2009, Paweł wrote:
    >> Oficjalny serwis Canon'a (na Żytniej w W-wie) potwierdził zgodność usterki z
    >> oświadczeniem Canona i po miesiącu wymienił mi przetwornik ale równocześnie
    >> stwierdził, że nie może teraz skalibrować urządzenia więc albo dopłacę 500 zł
    >> za nowe części albo oddadzą mi niesprawny aparat (robi teraz podobno "dobre"

    Nie rozumiem powyższego. Dlaczego nie może skalibrować? Jakie nowe części?

    >> zdjęcia ale nieostre).
    >> Czy można tak wybiórczo traktować poszczególne etapy naprawy?
    >> Czy serwis może zreperować aparat "za darmo" a żądać dopłaty za kalibrację?

    MZ może, ale o ile nie jest to czywiste, to powinieneś być o tym
    poinformowany i wyrazić na to zgodę.

    > Dla porządku - nic nie ma "za darmo".
    > Za wymianę przetwornika płaci firma Sony, która ładnych parę lat temu
    > zaliczyła wtopę przy okazji "nowych technologii" (czytaj: oszczędzania :))
    > przy produkcji matryc.
    > Jeśli w aparacie faktycznie była inna wada, to nie ma powodu aby im
    > Sony za nią zapłaciło.
    > A udowodnienie że tej wady nie było może być... trudne jak sądzę.

    Pomijając fakt, że to nie wygląda na inną wadę, to przecież serwis coś
    twierdzi i to na serwisie powinien chyba spoczywać obowiązek udowodnienia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1