  • Data: 2006-10-03 22:53:33
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:13lnddz484iy5.dlg@halizna.pt...

    > A jaką odpowiedzialność ponosi kupujący książkę w księgarni, jeżeli wydawca
    > wydał ją BEZ zezwolenia, zgody i gratyfikacji dla właściciela praw
    > autorskich, dodatkowo puszczając ją na rynek jedynie po kosztach druku i
    > zysku własnego (bez uwzględniania należności dla autora)?

    To zależy. Może ponieść z tytułu paserki. Kwestia udowodnienia winy. Ale jak to
    będzie coś o znanej powszechnie wartości sprzedawane za grosze, to udowodnienie
    winy nie nastręcza trudności. W odniesieniu do książki oczywiście może być
    akurat kłopot. Bo nie mam zielonego pojęcia jaki procent wartości książki
    stanowią te prawa autorskie.