  • Data: 2006-10-04 07:38:56
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Odpowiedz na pytanie.

    W którym momencie wiesz, ze kupiony przez ciebie zsamochod jest (lub z
    bardzo duzym prawdopodobienstwem jest) kradziony?

    Mozna sie zorientowac, ze dana kopia jest nielegalna po tym chocby, ze
    trzeba wprowadzic kod, ktory jest w pliku opisanym "cracked bybla bla
    team..." lub po tym, ze wpole "username" trzeba wpisac "John Doe" lub po
    tym, ze trzeba zaaplikowac cos, co nazywa sie crackiem. Mozna tez po
    tym, ze programu nie mozna sciagnac ze strony producenta w formie innej
    niz trial, a obok wersji pelnej jest cena w USD...

    Andrzeju, ja wiem, ze kupując w ciemnej bramie od podejrzanego typa maly
    woreczekbialego proszku, mozna potem sie bronic, ze kupowalo sie
    cukier-puder do swojego kogla-mogla, ale... Kto ci da wiarę, gdyznajdzie
    u ciebie dragi a nie cukier?

    Podpowiem, cukier puder w wiekszosci przypadków kupuje sie w sklepie,
    jest na torebce napisane cukier-puder, placi sie w kasie i dostaje
    paragon fiskalny. A inni co tez kupuja cukier puder po odejsciu od
    kasynie przystają aby zaciagnac sobie do nosa lyzeczke cukru...

    > Wykroczenie? Podstawę prawną poproszę.

    No tak, załagodziłem sprawę, jest ostrzej:
    http://www.edat.pl/portal/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=60&Itemid=1

    > A w Polsce jest nielegalne otrzymywanie danych elektronicznych, które
    > obywatel ChRLD miał prawo udostępnić?

    No niestety posiadanie na dysku nielegalnej wersji Adobe Suite jest
    nielegalne. Bez wzgledu na sposob jej pozyskania...

    > Wiesz co? Pierdol się!

    Ooo wreszczei pokazales tego Kurskiego co w Tobie siedzi ;)

    > Ale - mam nadzieję - przyznasz, że cena nie zawsze może być nawet poszlaką.

    Nie jest. Ale nie mozemy dyskutowac o wszystkim na raz.