  • Data: 2006-10-04 08:32:12
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-10-2006 o 02:55:47 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > W przypadku dóbr materialnych (np. pojazdów) rząd wielkości wartości
    > można w przybliżeniu oszacować. Np. pojazdy o określonym stanie,
    > renomie, wieku i typie będą miały cenę zawierającą się w pewnych znanych
    > dla fachowców granicach - nawet jeśli fachowcy nie mają dostępu do cen
    > producentów.

    A co z samochodami sprzedawanymi w Wielkiej Brytanii za funta? Latwo
    okreslic czy byly kradzione? Kiedys uzywalem allegro do pozbywania sie
    rzeczy juz mi inepotrzebnych i uszczesliwiania potrzebujacych ... np.
    sprzedalem kanape za 1zl w opcji 'kup teraz'. Kanapa byla znacznie wiecej
    warta ale trzeba bylo sie jej pozbyc z mieszkania bo nowa zajmowala jej
    miejsce. Teraz mam na to wszystko lepsze miejsce ... sorka za spam:
    www.daryrzeczowe.pl . Jakby ktos chcial sie czegos pozbyc to tam :)

    > Legalne oprogramowanie tej samej klasy może być zarówno sprzedawane za
    > grube tysiące, jak i "w cenie nośnika plus mała marża" (policz sobie,
    > ile będziesz musiał zapłacić za pakiet oprogramowania produkcji M$,
    > odpowiadający zawartości krążka DVD, którą zupełnie legalnie ściągam
    > sobie z novellowskiego serwera).

    Czasem nawet ponizej kosztu dystrybucji. Lacze kosztuje a legalnego
    windowsa sciagam za darmo z uczelni ... podobnie jak mase innego
    microsoftowego softu. Organizacja gdzie pracowalem sprzedawala komputery z
    Windowsem 2000 za 30zl chyba ... az sie prosi zeby sprawdzic co to za
    przekret. A tu znow wszystko legalnie :P Policja by miala niezla robote -
    zabezpieczyc jakies 300 komputerow :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik