  • Data: 2006-10-04 13:32:48
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > W którym momencie wiesz, ze kupiony przez ciebie zsamochod jest (lub z
    > bardzo duzym prawdopodobienstwem jest) kradziony?

    Kiedy numery są przebite albo niezgodne z dokumentami.

    > Mozna sie zorientowac, ze dana kopia jest nielegalna po tym chocby, ze
    > trzeba wprowadzic kod, ktory jest w pliku opisanym "cracked bybla bla

    A jak nie trzeba?

    > team..." lub po tym, ze wpole "username" trzeba wpisac "John Doe" lub po
    > tym, ze trzeba zaaplikowac cos, co nazywa sie crackiem. Mozna tez po

    A jak nie trzeba?

    > tym, ze programu nie mozna sciagnac ze strony producenta w formie innej
    > niz trial, a obok wersji pelnej jest cena w USD...

    Czyli jak kupuję towar za cenę inną, niż podana przez producenta, to
    towar jest kradziony?

    [ciach]

    > No tak, załagodziłem sprawę, jest ostrzej:
    > http://www.edat.pl/portal/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=60&Itemid=1

    Może łaskawie sam czytaj teksty, na które się powołujesz?

    > No niestety posiadanie na dysku nielegalnej wersji Adobe Suite jest
    > nielegalne. Bez wzgledu na sposob jej pozyskania...

    Nie - nielegalne jest _uzyskanie_ bez zgody _osoby_uprawnionej_.

    A np. w Chinach każdy jest uprawniony. Tak jak u nas "w minionym
    okresie" każdy był uprawniony do przegrywania programów.

    > Ooo wreszczei pokazales tego Kurskiego co w Tobie siedzi ;)

    Twoja matka ma w sobie coś z Kurskiego.

    > Nie jest. Ale nie mozemy dyskutowac o wszystkim na raz.

    Ja mogę.