    From: Robert Jaroszuk <z...@n...spam.iq.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Należność za FV - co zrobić jak nie płacą :-(
    Date: Thu, 20 Mar 2008 09:50:27 +0100

    Piotr wrote:
    > Witam,
    >
    > Mój ostatni pracodawca winien mi jest zapłaty za ostatni miesiąc pracy - ja
    > rozliczałem sie z nim FV.
    > Niestety jak sie okazuje złośliwie, że odszedłem z firmy nie chce mi zapłacić
    > za ów FV.
    > Co mam zrobić aby wymusić na nim zapłatę - dodam tylko,że kasę ma, a robi to
    > tylko po złośliwości... :-( a trzeba z czegoś żyć i utrzymać rodzinę...

    1. wezwanie do zapłaty
    2. ponowne wezwanie do zapłaty
    3. pozew do sądu, w zależności od posiadanych dowodów dokumentujących
    należność, do wyboru masz 3 różne tryby (zwykły/upominawczy/nakazowy).

    Jeśli posiadasz podpisane przez dłużnika uznanie długu, podpisany
    rachunek/fakturę i dowód nadania wezwania do zapłaty to możesz składać
    pozew w trybie nakazowym (najlepsze).

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N+ DI+ V-