    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Najem okazjonalny - latwiejsza eksmisja
    Date: Fri, 20 Feb 2009 09:05:58 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:75v176-6mf.ln1@ziutka.router...

    > No właśnie o takich sytuacjach myślałem tym bardziej, że przeciez nie
    > będzie mozna w każdym przypadku wymagać posiadania takiego prawa, bo taka
    > nowela nie miałaby praktycznego sensu. Spodziewałbym się możliwości
    > wskazywania np. hotelu i/lub magazynu z przymusową eksmisją do
    > równorzędnego jeśli do wskazanego z jakiegoś powodu nie można by było.

    czyli tak naprawde nic sie nie zmieni, dopoki nie bedzie eksmisji na bruk
    wynajmujacy nie bedzie mogl spac spokojnie

    kazdy najemca bedzie mogl sobie wpisac adres z dowodu, lub dowolny inny, kto
    sprawdzi czy ma jakiekolwiek prawo tam mieszkac?
    nikt
    w dodatku jak juz we wspomnianym przypadku straci prawo do tamtego lokalu,
    nadal trzeba bedzie mu zapewnic lokal zastepczy, czyli wszystko zostaje po
    staremu, a komus sie wydaje ze bedzie lepiej

    jedyna korzysc to nizszy podatek, ale te 3% wiosny nie czyni

    z drugiej strony jestem ciekaw szczegolo, co do dlugosci umow, czy 10 lat
    tyczy sie jednego najemcy, czy wogole ciaglosci wynajmu mieszkania, jesli to
    drugie, to jaka musi byc przerwa w czasie wynajmowania, aby po okresie 10
    lat znowu wynajmowac okazjonalnie :)