  • Data: 2009-02-20 11:58:39
    Temat: Re: Najem okazjonalny - latwiejsza eksmisja
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Żebyś mógł podatek zapłacić.

    Przecież podatek mogę zapłacić i bez tego ....

    > Państwo nie ma ochoty wspierać wynajmujących w szarej strefie.

    No to pójdźmy dalej - uzależnijmy w ogóle możliwość wysuwania roszczeń dot.
    danej umowy od jej zgłoszenia (w terminie 2 tygodni obowiązkowo) w US.

    Nie zgłosiłeś - nie masz prawa wnieść sprawy do sądu przeciwko wynajmującemu
    np. o zapłatę za najem. A co, jak kraść to miliony ....

    p. m.