  • Data: 2009-02-20 09:56:11
    Temat: Re: Najem okazjonalny - latwiejsza eksmisja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.02.2009 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    >
    > czyli tak naprawde nic sie nie zmieni, dopoki nie bedzie eksmisji na bruk
    > wynajmujacy nie bedzie mogl spac spokojnie

    W GP jest obszerniej
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/114622,rycza
    lt_z_przychodu_za_najem_zmniejszy_sie_do_5_proc.html
    ,3

    ale nadal nie do końca klarowne: "Przed zawarciem umowy najemca musi
    wskazać lokal, do którego zostanie wyeksmitowany, w razie gdyby
    dobrowolnie nie chciał się wyprowadzić po wygaśnięciu umowy, albo na
    pisemne żądanie właściciela złożyć oświadczenie osoby, która ma tytuł
    prawny do niego, że wyraża zgodę na przyjęcie najemcy."

    Niestety nie mogę jakoś wyguglać projektu ze stron sejmowych.

    --
    Marcin