  • Data: 2007-03-04 10:30:16
    Temat: Re: Nagrywanie wykładu a prawa autorskie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-03-2007 o 02:04:12 Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    napisał(a):

    > Niekoniecznie. To będzie opracowanie utworu lub nawet wyłącznie
    > utwór inspirowany.
    > Natomiast zakładając, że mam racje to zabroniona rejest rejestracja np.
    > z radia i tv.

    W tej sytuacji nagranie audio lub wideo rowniez bedzie opracowaniem lub
    inspiracja (wykladowca wyglosil tresc a student na tej podstawie nakrecil
    film). Tak samo jak zdjecie obiektu architektonicznego nie jest kopia
    budynku. Kopia utworu byloby sklonowanie wykladowcy i wygloszenie przez
    klona tego samego wykladu.

    PS: troszke mieszam ... ale musze wybronic mozliwosc nagrywania wykladowcy
    bez jego wiedzy.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.