eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem › Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
  • Data: 2006-12-11 14:10:58
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cezary wrote:

    > No że sobie mogę nagrać to wiem. Ale czy jeśli ja dzwoniąc do firmy mówię
    > że będę rozmowę nagrywał a rozmówca sie nie zgadza lecz ja mimo wszystko
    > nagrywam - jest to mimo wszystko zgodne z prawem czy nie?

    A jeśli się zapytasz, czy rozmówca zgadza się być podczas rozmowy miał
    kolorowe skarpetki, a on się nie zgodzi?

    > A czy druga strona (w świetle prawa) po informacji że rozmowa jest
    > nagrywana może przerwać rozmowę właśnie z tego powodu?

    Równie dobrze może przerwać z powodu kolorowych skarpetek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1